همه چیز درباره دزدگیر تصویری خودرو (انواع، ویژگی ها، عملکردها، مزایا و معایب)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 26 مهر 1403
بازدید : 30
نویسنده : سئوکار


گارانتی خودرو یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید پس از خرید خودروی جدید انجام دهید. با توجه به افزایش آمار سرقت در این زمینه، این موضوع اهمیت روزافزونی پیدا کرده است. امروزه انواع مختلفی از دزدگیر و قفل روی پدال ها، فرمان و سایر قسمت ها وجود دارد که می توانید برای امنیت بیشتر از آنها استفاده کنید.

یکی از مدل های دزدگیر با سطح امنیتی خوب، دزدگیر تصویری خودرو می باشد. در ادامه بیشتر در مورد این دزدگیر محوطه و نحوه عملکرد آن توضیح خواهیم داد تا اطلاعات جامعی در مورد این دستگاه در اختیار شما قرار دهیم. تا انتها با شرکت مرکزی آژیر همراه باشید.


دزدگیر تصویری خودرو چیست؟

برای شروع لازم است یک تعریف کلی و مناسب از این دستگاه ارائه شود. دزدگیر تصویری خودرو در دسته دستگاه های امنیتی خودرو قرار می گیرد که پس از دزدگیرهای ساده و عمومی شروع به کار کرد. این محصولات دارای سنسورهای مختلفی هستند که در قسمت های مختلف خودرو نصب می شوند و از طریق یک صفحه نمایش وضعیت کامل خود را به صاحب خودرو نشان می دهند.

در واقع، اگر دزد داخل ماشین در را باز کند و غیره. هشدار بلافاصله از طریق ریموت کنترل به کاربر هشدار می دهد و کاربر را از این وضعیت مطلع می کند.

به طور کلی می توان این ابزار را به عنوان دزدگیر اما به صورت کاربردی تر و با امکانات و تکنولوژی بیشتر در نظر گرفت. از آنجایی که دزدگیرهای معمولی طراحی ساده ای دارند، غیرفعال کردن آنها برای سارقان آسان است. بنابراین توصیه می کنیم با تهیه دزدگیر تصویری، سطح امنیت خودروی خود را بالا ببرید و با اطمینان از آن در مکان های مختلف استفاده کنید.

دزدگیر تصویری خودرو چگونه کار می کند؟

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، دزدگیر تصویری خودرو یکی از مطمئن ترین روش های امنیتی خودرو است که می توانید از آن استفاده کنید. این دستگاه مجهز به سنسورهایی است که در صورت ضربه یا باز شدن در به کاربر هشدار می دهد تا اجازه ورود غیرمجاز به داخل خودرو را بدهد.

اگر بخواهیم این محصولات را به طور کلی دسته بندی کنیم باید بگوییم که از نظر منبع تغذیه این دزدگیرها را می توان به دو دسته تقسیم کرد. دسته اول باتری و دسته دوم قابل شارژ هستند که هر بار می توانید آن را شارژ کنید و مانند گوشی موبایل از آن استفاده کنید.

عملکرد دزدگیر تصویری خودرو چیست؟

پس از دانستن تعریف دزدگیر تصویری خودرو، لازم است با ویژگی های بیشتر این محصول آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بهتری برای دزدگیر خودروی خود بگیرید. از مهم ترین ویژگی های این دزدگیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لرزش این دزدگیر، طوری طراحی شده است که موقعیت های غیرعادی مانند باز کردن درب و موارد دیگر را حس می کند و روی صفحه به کاربر هشدار می دهد.

تصاویر نشان داده شده در صفحه به شما کمک می کند تا به راحتی ماهیت مشکل را شناسایی کرده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید.

همچنین امکان تنظیم حساسیت این سیگنال ها وجود دارد. اگر آلارم های ناشی از لرزش و موارد دیگر شما را اذیت می کند، می توانید حساسیت دزدگیر را کاهش دهید تا با این مشکلات دست و پنجه نرم نکنید.

این آلارم ها معمولا برد بالایی دارند و به راحتی می توانید آنها را از راه دور کنترل کنید. به طور معمول، این آشکارسازها تا یک کیلومتر برد دارند که میدان بسیار گسترده ای است.

از دیگر ویژگی های این دزدگیر می توان به قفل کودک آن اشاره کرد.

با استفاده از این محصول می توانید از راه دور خودرو را روشن یا متوقف کنید.

می توانید یک ربع قبل از سوار شدن به ماشین بخاری را روشن کنید تا بتوانید در یک روز سرد زمستانی به راحتی صندلی ها و فضای داخلی ماشین خود را گرم کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com